vrijdag 12 februari 2016

Mijn eerste dag & nacht in Senegal (2/02)

Dag vriendjes van 1B!

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen van mij!
Maar in Senegal hebben niet alle mensen een computer thuis en dus ook niet alle mensen hebben internet in hun huis.
Maar nu is het gemaakt en kan ik jullie gelukkig alles laten weten!
Ik heb de afgelopen 2 weken al veel avonturen beleefd!

Mijn eerste nacht vond ik wel heel spannend, het was een beetje zoals op kamp gaan.
We hebben geslapen in de "Via via", dit is een reiscafé.

Ik heb hier zalig geslapen! Maar ik moest wel onder een muggennet slapen dat vond ik een beetje gek.
In Afrika kunnen de muggen een gevaarlijke ziekte (malaria) hebben en als ze jou dan steken, dan kan je heel ziek worden. Daarom moet iedereen hier onder een muggennet slapen.

Toen ik wakker werd scheen de zon al binnen en buiten was het lekker warm! Het is hier overdag zelfs 28 graden.

Tot de volgende vriendjes!
Aboe


Geen opmerkingen:

Een reactie posten