maandag 1 februari 2016

Aboe op het vliegtuig

Dag vriendjes van 1B!

Vandaag was het een heel spannende dag voor mij, want vandaag heb ik samen met Gwenael en Griet het vliegtuig genomen naar Senegal!
Eerst hebben we afscheid genomen van familie en vrienden en dan wat rond gehangen op de luchthaven.
Het is de eerste keer dat ik het vliegtuig heb genomen, dus ik vond het heel spannend!
Gelukkig had ik een tv-scherm zodat ik naar filmpjes kon kijken. En ik heb ook heel lekker gegeten op het vliegtuig. Als vieruurtje hebben we zelfs een frisco gekregen, ijsjes in de lucht, gek hé!

Na 6 uurtjes vliegen zijn we aangekomen in Dakar.
Daar is een lieve meneer ons komen ophalen en hij heeft ons naar onze verblijfplaats gebracht.

Nu ga ik in mijn bedje kruipen want ik ben moe van de lange vlucht.

Slaapwel vriendjes,
tot snel!
Aboe






Geen opmerkingen:

Een reactie posten