zondag 14 februari 2016

Aboe op vakantie (01/02 - 07/02)

Dag vriendjes van 1B!

Zoals jullie een week krokusvakantie hebben, had ik de eerste week hier in Senegal ook nog een weekje vakantie, joepieeee!

Ik heb tijdens mijn week vakantie allerlei leuke dingen gedaan zodat ik Senegal wat beter kon leren kennen:
- Samen met Gwenael en Griet ben ik naar een optreden gaan kijken van Afrikaanse dans en djembé.
- Ik heb het strand van Ngor bezocht en hier heb ik lekker genoten van het zonnetje, gelukkig had ik mijn zonnebril mee!
- Ik heb het eiland "Ille de gorée" bezocht, hiervoor moesten we de boot nemen en dit vond ik heel spannend! 
- Met een coole jeep zijn wij op safari geweest.
- En ik heb ook bezoek gehad tijdens mij weekje vakantie! Anke en Silke, twee vriendinnetjes van Griet zijn ons een bezoekje komen brengen. Dit was echt superleuk!
- Ik heb kennis gemaakt met de Afrikaanse cultuur, hier vertel ik jullie binnenkort meer over!

Ik heb op 1 week tijd al zoveel avonturen beleefd, dat ik niet meer weet waar eerst te beginnen!

Nu ga ik wat bekomen van mijn week vol avontuur.
Zonnige groetjes uit Senegal,
Aboe de aap

Optreden van Afrikaanse dans en djembé:

Aboe op het strand:



Aboe op jeepsafari: 

Aboe op het eiland "Ille de gorée:





Aboe krijgt bezoek uit België:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten