vrijdag 4 maart 2016

Uitdaging van Aboe: "Tête, épaules, genoux et pieds"



Dag lieve vriendjes van 1B,

Ik heb een uitdaging voor jullie!
Kennen jullie het liedje "Tête, epaules, genoux et pieds" nog?
Als jullie dit vergeten zijn dan hebben jullie niet goed opgelet tijdens de stage van juf Griet!

Juf Griet en juf Gwenael doen dit elke dag als afsluiter van hun les, omdat de kinderen dit geleerd hebben tijdens de les over de lichaamsdelen en ze dit superleuk vinden.
Maar nu is mijn uitdaging voor jullie: kunnen jullie het sneller en beter doen dan de kinderen hier in Senegal?
Ik ben eens benieuwd!

Hier vinden jullie het liedje: https://www.youtube.com/watch?v=nu0R1EYvt1A
En vergeet het zeker niet eens te filmen!

Verder ben ik al een tweede uitdaging voor jullie aan het bedenken: wij zijn de kindjes hier een dansje aan het aanleren op het liedje "10 000 luchtballonnen" van K3.
Ik weet nog dat jullie hier heel goed kunnen op dansen, dus begin maar te oefenen zodat jullie jullie danskunsten kunnen tonen aan mij en mijn vriendjes!

Veel dansgroetjes,
Aboe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten