donderdag 17 maart 2016

Thema dieren in Senegal (deel 1)

Dag vriendjes van 1B!

Deze week is het mijn favoriete thema!
Jullie mogen 3 keer raden...
Thema dieren natuurlijk!
Ik heb van juf Veerle gehoord dat jullie ook werken rond het thema dieren omdat het bijna lente is! Leuk!
Jullie hebben een broedmachine in de klas heb ik gezien, wauw cool zeg!
Ik ben al heel benieuwd naar jullie kuikentjes!
Hier in Senegal heb ik ook al veel kippen gezien.

Er is wel een verschil met België: hier in Senegal leven veel dieren op straat.
De eerste keer dat ik een kudde geitjes tegen kwam op straat schrok ik mij een bult!
Nu ben ik het al gewoon, de geitjes eten afval dat ze op straat vinden of ze knabbelen aan de struiken en bomen aan de kant van de weg.
Ook honden leven hier op straat, binnenkort gaan we een wandeling maken met onze klas en de honden wat eten en drinken geven.
Ik doe mij best om nog wat foto's te trekken!

Apengroetjes oehoehoeh,
Aboe





Geen opmerkingen:

Een reactie posten