maandag 28 maart 2016

Thema dieren in Senegal: bezoek aan een dierenpark (deel 3)

Beste vriendjes van 1B,

Hier het tweede deel van mijn reisverslag.
Donderdag zijn we met een safari-jeep een dierenpark gaan bezoeken waar de wilde dieren gewoon los lopen. Gelukkig dus dat we veilig in een jeep zaten!

We hebben hier heel wat dieren gezien: giraffen, buffels, antilopen, krokodillen, reuzeschildpadden, struisvogels, neushoorns,...
Kijk zelf maar mee naar de foto's!

En wat ik het leukste vond natuurlijk, mijn soortgenootjes: aapjes!
Dobbe en Griet hebben de aapjes zelf kunnen eten geven uit hun handen.

Zoals jullie kunnen zien, was het een hele leuke uitstap!
En eindelijk heb ik mijn vriendjes en familie terug gezien.

Apengroetjes,
Aboe















Geen opmerkingen:

Een reactie posten